piątek, 17 czerwca 2011

Idelany spacer i zapowiedzi

Tak, tak nadszedł ten piękny dzień. Dokładnie we wtorek mieliśmy z Satorem chyba najpiękniejszy spacer naszego wspólnego życia =D
Zacznę może od początku.
W poniedziałek wzięłam na spacer żołądki i postanowiłam trochę poćwiczyć z nim coś w stylu PT. Poszliśmy na taką górkę, trochę na uboczu, ale jednak ludzie gdzieś tam się kręcili. Nie chciałam bardzo w tłumy wchodzić, bo nie chciało mi się długiej linki wyciągać. Sator całkiem ładnie pracował i bawił się. Jak się okazało to był tylko wstęp. Zachęcona niezłą współpracą, stwierdziłam, że we wtorek powtórzymy to samo, tylko już z linką 20m i na bardziej uczęszczanym terenie.
Na początku pracowaliśmy tylko na żołądki. Sator pięknie chodził na równaj ze wzrokiem na mnie (no może nie miał idealnie barku przy nodze, ale kto by się tam tym przejmował ;-)), zostawał, a co najważniejsze biegiem wracał na zawołanie. Potem zaczęłam wplatać między smaki piłkę i szarpak. Ku mojemu zdziwieniu nadal było super! W sumie wyłamał się tylko raz na obrotach (standardowy zawias), a jak na nas to jest na prawdę nic. W końcu z PT przeszliśmy jeszcze trochę do sztuczek, troszkę aportu i aż dziw bierze, ale wszystko było super!
Dodam, że na ławce na polanie przez cały czas siedziała jakaś pani, a w między czasie miało nas mnóstwo pieszych, biegających i rowerzystów. Psów nie było i pewnie z psami nie było by tak idealnie, ale i tak byłam strasznie dumna z Satora!


A teraz jeszcze jeden news.
Z okazji dni Kielc organizowana jest wystawa PKPR, na która zostałyśmy zaproszone do zorganizowania pokazów agility! Może dzięki temu bedzię jakoś więcej chętnych na ten sport u nas, bo na razie to mam wrażenie, że tylko my \w całym województwie chcemy coś z psami robić...
Strasznie się boję, żeby Sator nie wywinął mi jakiegoś numeru. Na szczęście będziemy miały bardzo duży ring i przeszkody można ustawić w znacznej odległości od ogrodzenia, więc może nie będzie go kusiło. Trzymajcie kciuki 25 czerwca.

A na zakończenie dwa zdjęcia


P.S. Wyglad bloga za niedługo się zmieni, bo to co jest teraz zupełnie mi nie pasuje tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz